TDC’s mobilnetværk er ustabilt – kan give problemer med at ringe 1-1-2 og med nødkald i hjemmepleje

*** OPDATERING KL. 19.45: MOBILNETVÆRKET ER I NORMAL DRIFT IGEN, OPLYSER TDC ***

TDC's store udfordringer kan give TDC’s kunder problemer med at ringe 1-1-2. 

TDC's problemer betyder også, at hjemmeplejen er ramt af delvise nedbrud på deres nødkald. Brøndby Kommune har iværksat de nødvendige procedurer. Hjemmeplejen kan blive forsinket eller springe et besøg over som følge af nedbruddet, da de borgere, som har mest behov prioriteres først.

Brøndby Kommune vil opdatere på kommunens hjemmeside og Facebook, når der er nyt. Derudover kan man holde sig orienteret i nyheder på fx dr.dk, tv2 og i radioavisen.

Kontakt

Pressekontakt

Line Rønø Baun
Teamleder for Kommunikation

Tlf. 43 28 22 34 / 60 22 79 44
ligub@brondby.dk

Pressekontakt

Anni Hornbak Sperling
Kommunikationskonsulent

Tlf. 43 28 21 33
kommunikation@brondby.dk

Sidst opdateret den 28. november 2024
Skrevet af Brøndby Kommune