Gå til hovedindhold

Send Sikker Digital Post

Når du skal skrive digitalt til kommunen, er det vigtigt at bruge sikker Digital Post for at beskytte dine personlige oplysninger. Digital post sikrer, at dine beskeder sendes krypteret og kun kan læses af modtageren.

Indhold

    Digital Post på borger.dk

    Her kan du finde vejledning til, hvordan du sender sikker Digital Post til Brøndby kommune.

    Vejledning til at sende sikker Digital Post

    1. Gå ind på borger.dk og log ind med MitID
    2. Klik på 'Digital Post' i topmenuen
    3. Klik på ’Skriv ny besked’
    4. Find Brøndby Kommune ved at klikke på søgefeltet 'Søg efter myndighed' eller ’Vælg myndighed’
    5. Når du har valgt Brøndby Kommune, kan du søge efter eller vælge underkategorier fx 'Bolig, byggeri og klima'
    6. Derefter skriver du din besked ved at udfylde emnefelt og selve skrivefeltet. Du har mulighed for at vedhæfte filer til din besked.

    Når du er færdig med at skrive din besked, klikker du på ’Send’. Din besked bliver nu sendt til Brøndby Kommune i et sikkert format.

    Læs mere om Digital Post

    Sikker Digital Post

    Når Brøndby Kommune kommunikerer skriftligt med borgerne, foregår det via Digital Post. På den måde kan vi sikre, at personlige og private oplysninger forbliver fortrolige og sikre.

    Kontakt

    Borgerservice

    Brøndby Rådhus
    Park Allé 160
    2605 Brøndby

    Telefon: 43 28 28 28

    Skriv sikker Digital Post

    E-mail: borgerservice@brondby.dk

    Åbningstider

    Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 13.00
    Torsdag: Kl. 13.00 - 17.30
    Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

    Telefontider

    Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 14.30
    Torsdag: Kl. 13.00 - 17.30
    Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

    Undgå lang ventetid i telefonen

    Sidst opdateret: 27. marts 2025